ფეისბუქ რეკლამა - როგორ გავაპიაროთ Facebook-ის გვერდი?

ფეისბუქი რეკლამა, კვლავ ყველაზე ეფექტურ საშუალებად რჩება ბიზნესისთვის, ქართულ ინტერნეტ სივრცეში.

FB რეკლამის პოპულარობის მთავარი მიზეზია ის ფაქტი, რომ მისი მეშვეობით, შესაძლებელია, ნაკლები დანახარჯებით, მაქსიმალური რაოდენობის პოტენციურ მომხმარებელზე გასვლა.

ფეისბუქ რეკლამა

როგორ გავაპიაროთ ფეისბუქის გვერდი?

ფეისბუქის გვერდის გაპიარება ყველას შეუძლია, ისევე, როგორც საკუთარი სახლის მშენებლობა, სახლის დალაგება, საკვების გაკეთება და სხვა ნებისმიერი აქტივობა, რაც ხელეწიფება ადამიანს.

ამისთვის მნიშვნელოვანია გქონდეთ საკმარისი ცოდნა, დრო და გამოცდილება ან მიანდოთ ყველა ეს საკითხი, ამ საქმის პროფესიონალს.

წარმოგიდგენთ 4 საკითხს, რომელთა გათვალისწინებით, თქვენი ფეისბუქ გვერდის რეკლამირება იქნება უფრო ეფექტური:

გამართული ფეისბუქის გვერდი გაკეთება

ფეისბუქ რეკლამა იწყება ტექნიკურად და ვიზუალურად გამართული გვერდის გაკეთებით.

მომხმარებელი აფასებს თქვენ შემოთავაზებს, პირველ რიგში, იმ ვიზუალით, რასაც ხედავს, გვერდის ქოვერის, პროფილის და პოსტერების სახით.

მხოლოდ ამის შემდგომ გადაწყვეტს იგი, გაეცნოს თუ არა თქვენ შემოთავაზებას.

ამიტომაც, მნიშვნელოვანია ინტერესის გაჩენისთანავე მან დაინახოს ის, რაც მიიზიდავს.

მეორე მხრივ, გაუმართავი მესენჯერი, არასწორი საკონტაქტო ინფორმაცია, გაუგებარი ფუნქციის მქონე ავტომატური მოპასუხე და სხვა ტექნიკური ხარვეზები აუცილებლად გაანაწყენებს თქვენი ბიზნესით დაინტერესებულ მომხმარებელს, შესაძლოა მისი ინტერესის დაკარგვა მუდმივიც კი გახდეს.

ჩვენი რჩევა: თუ არ გაქვთ შესაბამისი ფინანსები, რათა ფეისბუქ რეკლამირება სრულიად ანდოთ პროფესიონალებს, სულ ცოტა, გვერდის ვიზუალური და ტექნიკური მოწესრიგებისთვის აუცილებლად გამონახეთ ფინანსები.

 

ხარისხიანი კონტენტი

რა არის Facebook რეკლამის კონტენტი? ეს შეიძლება იყოს:

1.ფოტო-ბანერი

2.ვიდეო ანიმაცია

3. რეალური ვიდეო რგოლი

4. Live ჩართვა

5. კარუსელის ტიპის ფოტო კოლაჟი

6. ფოტო გალერეა 

და სხვა.

ფეისბუქ რეკლამირებისთვის საჭირო კონტენტი შედგება ფოტო-ვიდეო მასალისა და ტექსტიგან.

კონტენტის ხარისხი ფასდება, არა მხოლოდ მისი სილამაზით, გამორჩეულობითა და კრეატიულობით, არამედ შედეგიანობით.

შესაძლოა პროფესიონალმა დიზანერმა შექმნას ლამაზი პოსტერი, მწერალმა დაწეროს კრეატიული ტექსტი, თუმცა რეკლამას შედეგი არ ჰქონდეს.

ამის მიზეზი კი გახლავთ ის, რომ შედეგზე ორიენტირებული კონტენტი შესაძლოა განსხვავდებოდეს ჩვენი წარმოდგენებისგან.

ამიტომაც , ჩვენი რჩევაა: რეკლამის კონტენტის საკითხი სრულიად ანდეთ იმ პირებს, რომლებსაც რეკლამირების განხორციელებაში აქვთ დიდი გამოცდილება, მათ ზუსტად იციან, სად, რა კონტენტი გამოიყენონ და როდის.

იკითხეთ, დააზუსტეთ, თმცა ნუ ჩაერევით და მითითიებებს ნუ მისცემთ მათ, რადგან ეს პირველ რიგში თქვენ დაგაზიანებთ.

სწორი რეკლამა ფეისბუქში

ფეისბუქ გვერდის რეკლამირება ძალიან მარტივია.

დიახ! სწორად გაიგეთ, კომპანია Facebook-მა, უამრავი თანხა და დრო დახარჯა, იმაში, რომ რეკლამა ფეისბუქში შეძლებოდა ყველას- დაბუსტვის ღილაკის მეშვეობით.

თუმცა, მეორე მხრივ, რეალური შედეგების მიღება საკმაოდ რთული ამოცანაა, რასაც ჭირდება დიდი გამოცდილება და მრავალი ფაქტორის გათვალისწინება.

ცოტა ანალიტიკა

ეს არის კომპონენტი, რომელსაც სამწუხაროდ ძალიან იშვიათად იყენებენ მენეჯერები, საკუთარი კომპანიის სოციალური მედიის აქტივობის შესაფასებლად.

რაც განაპირობებს, შედეგების კორექტირების დაბალ დონეს და შესაბამისად, არაეფექტური რეკლამირების შედეგად, ფინანსურ ზარალს.

ჩვენი რჩევაა: გამოიყენეთ ფეისბუქ გვერდის რეკლამირებისას მაქსიმალური ანალიტიკური საშუალებები: ფეისბუქის ანალიტიკა, Facebook pixel, Google analytics და სხვა.

https://sproutsocial.com/insights/facebook-marketing-strategy/