რეკლამა ინსტაგრამზე

რეკლამა ინსტაგრამზერეკლამა ინსტაგრამზე ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური სარეკლამო ხელსაწყოა მთელს მსოფლიოში, მათ შორის საქართველოში.

ზოგიერთ ქვეყანაში ინსტაგრამი ითვლება ყველაზე პოპულარულ სოც მედია პლატფორმად, ხოლო საქართველოში მეორე ადგილს იკავებს ფეისბუქის შემდგომ.

რაც ბიზნესისთვის ნიშნავს შესაძლებლობას – დაარეკლამოს  საკუთარი პროდუქცია & მომსახურება კიდევ ერთ ალტერნატიულ პლატფორმაზე.

რეკლამა ინსტაგრამზე - ტოპ 4 რჩევა

როგორ განვახორციელოთ ეფექტური რეკლამა ინსტაგრამზე?

ტოპ 5 რჩევა:

1. სარეკლამო მასალა – ინსტაგრამზე აქცენტი კეთდება ფოტო-ვიდეო კონტენტზე, ძალიან რთულია შეიქმნას გამორჩეული და განსაკუთრებული სარეკლამო ვიზუალი, თუმცა თუ თქვენ ეს მოახერხეთ, შედეგი არ დააყოვნებს.

2. სწორი შეთავაზება – მნიშვნელოვანია თქვენი რეკლამა შეიცავდეს ფასეულობას, რომელიც დააინტერესებს პოტენციურ მომხმარებელს.

3. მიზნობრივი რეკლამა – არამიზნობრივი რეკლამა ისევე აორთქლდება მილიონობით სხვა რეკლამებს შორის, როგორც პატარა კოცონის კვამლი.

4. ანალიტიკა – რეკლამის შედეგს ვერასდროს გააუმჯობესებთ, თუ არ გეცოდინებათ ზუსტად რა შედეგები გაქვთ მიღებული, ციფრებში.

ასევე დაგაინტერესებთ: რას მოიცავს სოციალური მედიის მართვა?

რატომ უნდა დაგვიკვეთოთ რეკლამა ინსტაგრამზე?

 

დაზოგეთ დრო და რესურსები – სანამ თქვენ უძღვებით ბიზნეს საქმიანობას, ჩვენ ვფიქრობთ როგორ გავზარდოთ თქვენი გაყიდვები.

კონტენტის შექმნა ანდეთ პროფესიონალებს – ანდეთ თქვენი ფოტო-ვიდეო კონტენტის, ასევე ტექსტური მასალების მომზადება ამისთვის სპეციალურად განსაზღვრულ გუნდს.

ყველა ტიპის და ფორმატის რეკლამა – ჩვენ ვქმნით ყველა ფორმატის და ტიპის რეკლამას, რომელიც შესაძლოა მოერგოს თქვენს საქმიანობას.

გაზარდეთ გაყიდვები ჩვენთან ერთად – ჩვენი ინტერესია თქვენი წარმატება, რათა თანამშრომლობა გაგრძელდეს მაქსიმალურად დიდი პერიოდით. ამისთვის მაქსიმუმს ვაკეთებთ.

გსურთ გაიგოთ მეტი – დაგვიკავშირდით 555 97 47 17

რა ღირს რეკლამირება ინსტაგრამზე?

ინსტაგრამ რეკლამის თვიური დანახარჯი დამოკიდებულია რამდენიმე ფაქტორზე:

საქმიანობის სფერო: რამდენად მოთხოვნადია თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება, გავლენას ახდენს სარეკლამო ბიუჯეტის ფორმირებაზე.

სეზონურობა – ზოგიერთი საქმიანობის რეკლამირების ფასი დამოკიდებულია სეზონზე.

სარეკლამო კონტენტის ხარისხი – რაც უფრო ეფექტურია თქვენი სარეკლამო კონტენტი, მით უფრო იაფი ჯდება რეკლამა.

თქვენი გამოცდილებიდან გამომდინარე, რას დაამატებდით?  

საშუალოდ თვეში 100-300$-ის სარეკლამო ბიუჯეტი უნდა ივარაუდოთ ინსტაგრამ რეკლამისთვის, რისი დაკორექტირებაც უნდა მოხდეს თვიური შედეგების საფუძველზე.

მსგავსი სერვისი: ფეისბუქ გვერდის მართვა

Instagram რეკლამის ტიპები

ყველაზე პოპულარული ფორმატის რეკლამები ინსტაგრამზე:

ფოტო რეკლამა

შესაძლებელია, როგორც ჰორიზონტალური, ასევე ვერტიკალური ფორმატის ფოტოს გამოყენება, თუმცა ინსტაგრამის რჩევაა კვადრატული ფორმატი 1:1 პროპორციით.

ფოტოს ფორმატი: JPG ან PNG

რეზოლუცია: მინიმუმ 1080 x 1080 პიქსელი.

სთორი

სთორის დარეკლამება შესაძლებელია, როგორც ვიდეო, ასევე ფოტოს ფორმატში.

რეკომენდირებულია ვიდეოზე caption-ებისა და ხმის დადება.

ვიდეო რილსი

რილსი საშუალებას იძლევა რეკლამა ინსტაგრამზე მიუვიდეს უფრო ფართო აუდიტორიას, იმავე ბიუჯეტით.

რილსის შემთხვევაშიც რეკომენდირებულია ვიდეოზე caption-ებისა და ხმის დადება.

რილსის ხანგრძლივობა შესაძლებელია იყოს, 0 წამიდან – 15 წუთამდე, თუმცა უმჯობესია 1 წუთამდე ვიდეო რილსის დარეკლამება.

კარუსელი

კარუსელის ტიპის რეკლამაში შესაძლებელია, როგორც ფოტოების, ისე ვიდეოს გამოყენება

ვიდეოს ფორმატი: MP4, MOV, GIF

ფოტოს ფორმატი: PNG & JPG

კარუსელის ელემენტების რაოდენობა: 2-დან 10-მდე.

ვიდეოს ხანგრძლივობა: 1 წამიდან – 2 წუთამდე.

როგორ გავუშვათ რეკლამა ინსტაგრამზე?

ინსტაგრამზე რეკლამის გაშვება რამდენიმე ეტაპისგან შესდგება, განვიხილოთ თითოეული ეტაპი.

პირველ რიგში საჭიროა სარეკლამო გვერდის შექმნა, მისი ვიზუალური და ტექნიკური ოპტიმიზაცია, რის შემდეგაც შეგვიძლია გავუშვათ რეკლამა:

მიზნის განსაზღვრა – რა მიზანს ემსახურება თქვენი რეკლამა ინსტაგრამზე? ეს შეიძლება იყოს პროდუქტის ან მომსახურების შეთავაზება, შესრულებული სამუშაოს წარმოჩენა და სხვა.

კონტენტის შინაარსი – მიზნიდან გამომდინარე, როგორი უნდა იყოს თქვენი სარეკლამო პოსტის შინაარსი.

რეკლამის ფორმატი – შინაარსიდან გამომდინარე განისაზღვრება სარეკლამო ფორმატი: ფოტო, ვიდეო, Reel, სთორი და სხვა.

მიზნობრივი აუდიტორია – სწორი აუდიტორიის განსაზღვრა მეტწილად განაპირობებს რეკლამის ეფექტურობას.

რეკლამის გაშვება და მონიტორინგი – რეკლამის გაშვებით არ მთავრდება არაფერი. მუდმივი მონიტორინგი და კორექცია გაძლევთ რეალურ შედეგებს.