როგორ გავზარდოთ ცნობადობა ?

როგორ გავზარდოთ ცნობადობა?როგორ გავზარდოთ გვერდის ცნობადობა ციფრული მარკეტინგის მეშვეობით? რომელი პლატფორმებია ყველაზე ეფექტური საქართველოში?

ცნობადობის გაზრდა – ეტაპები:

1. რამდენად კარგად იცნობთ თქვენს მომხმარებელს – განსაზღვრეთ ვინ არის თქვენი პოტენციური მომხმარებელი, რა სურს, როგორ მოქმედებს, რის საფუძველზე იღებს გადაწყვეტილებას და სხვა.

2. ძლიერი მხარეები – განსაზღვრეთ თქვენი ორგანიზაციის ძლიერი მხარეები, მაგალითად: მაღალი ხარისხის პროდუქტი, დაბალი ფასი, პროდუქტის გარკვეული თვისებები, რაც არ ახასიათებს კონკურენტის პროდუქტს და სხვა.

3. მთავარი მესიჯები – რას სთავაზობთ მომხმარებელს. აღნიშნული ელემენტი ეყდნობა თქვენი ორგანიზაციის ძლიერ მხარეებს, რის საფუძველზეც განისაზღვრება სარეკლამო მესიჯი.

4. პიარის პლატფორმა – რომელ პლატფორმაზე უნდა განხორციელდეს პიარ-ღონისძიებები?

თქვენ ზუსტად შეძლებთ პლატფორმის განსაზღვრას თუ თქვენ კარგად იცნობთ თქვენს მომხმარებელს, იცით რას და რატომ აკეთებს, ასევე ზუსტად გაქვთ გაცნობიერებული თქვენი ორგანიზაციის ძლიერი მხარეები.

5. რეკლამის ფორმატი – რა ფორმატში უნდა განხორციელდეს თქვენ შესახებ ინფორმაციის მიწოდება პოტენციური მომხმარებლისთვის? ვიდეო რეკლამა, ფოტო-ბანერი, ანიმაციური ვიდეო? 

სწორი ფორმატის განსაზღვრა არსებითად მნიშვნელოვანია წარმატების მისაღწევად.

რა ხელსაწყოებია საჭირო ცნობადობის გასაზრდელად?

ორგანიზაციის ბრენდინგისახელწოდების მოფიქრება და ლოგოს დამზადება ასე იწყება თქვენი კომპანიის ბრენდინგი, რაც ორგანიზაციის სწრაფი განვითარების საფუძველია.

საიტის შექმნა – ეს არის თქვენი ციფრული ჰაბი ინტერნეტში, სადაც განსაზღვრული დეტალური ინფორმაცია თქვენი საქმიანობის შესახებ, მათ შორის ინფორმაცია თქვენი პროდუქტებისა და მომსახურების თაობაზე, საკონტაქტო მონაცემები და სხვა.

მარკეტინგული სტრატეგია – სწორი მარკეტინგული სტრატეგია დაგიზოგავთ ფინანსებს და დროს.

ტოპ პლატფორმები ცნობადობის გასაზრდელად

სოციალური მედია არის საუკეთესო საშუალება, ყველაზე უფრო სწრაფად და მცირე ფინანსებით მოახდინოთ თქვენი ორგანიზაციის ცნობადობის ზრდა.

Facebook რეკლამა – ყველაზე ეფექტური საშუალება გვერდის ცნობადობის გასაზრდელად.

რეკლამა ინსტაგრამზე – არანაკლებ პოპულარული პლატფორმა, განსაკუთრებით აქტუალურია ახალგაზრდებს შორის, ასევე განსაკუთრებით ეფექტურია გარკვეული ტიპის ბიზნესისთვის, მაგ: სილამაზის ცენტრები, სალონები და სხვა.

Youtube-ზე რეკლამირება – ყველზე ეფექტური ვიდეო რეკლამის პლატფორმა საქართველოში. 

რეკლამა გუგლში – ერთ-ერთი ყველაზე მძლავრი სარეკლამო პლატფორმა, განსაკუთრებით შედეგიანია რეკლამა გუგლის საძიებო სისტემაში, რომელშიც ქართული ინტერნეტ მომხმარებლების 95% ახორციელებს ძიებას.

Tik-tok – მართალია რეკლამა ტიკტოკზე ამ ეტაპზე არ არის შესაძლებელი, თუმცა ეფექტური კონტენტის განთავსებით თქვენ მაინც შეგიძლიათ მოიზიდოთ პოტენციური მომხმარებლები.